«Цікава грамота»

Як свідчать численні психолого-педагогічні дослідженняу дітей 4-6 років з’являється прагнення до звукового аналізу мови, інтерес до звуко-букв. Незалежно від того, навчаємо ми їх читати чи ні, діти самостійно починають засвоювати окремі букви і складати з них слова.

Тому вихователь старшої групи Ростоцька Л. М. під час заняття з навчання з елементів грамоти сприяла усвідомленню дітьми мовлення шляхом практичного ознайомлення з елементами мови.

/Files/images/2017_2018/0-02-05-9e2a1ce98c84769315e4d70b1612c7910e0d6678a28cfa448274570893811054_b27eef7955cc418.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 47

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.